Jaký byl pohovor?

MAGU s.r.o. 2/5

IČ: 07115580, DIČ: CZ07115580
Nad Hliníkem 1202/2, Košíře, 15000 Praha 5
Společnost s ručením omezeným
Když už mě teda člověk nahuntí na LI, tak předpokládám, že pro mě má super nabídku, na kterou se nedá říct ne.
Oslovil mě vedoucí zákaznické podpory, že by pro mě měl místo a že bych se mu hodila do teamu. Při prescreenu jsme se bavili o penězích, HO a tak. Nástup za 33k mě moc neoslovil teda.
Jelikož tu práci hledám už fakt dlouho, tak jsem mu zkusila jít naproti, že když to zvedne aspoň o něco, tak se potkáme aspoň tak.
"Jasně, jasně, proberem to na pohovoru, já se musim poradit." Říkám, že teda dobře.
Pohovor probíhal ve skladu nad expedicí. Byl tam hluk, neměli jsme zasedačku a všichni lidi museli zákonitě slyšet (kromě těch, co dělali expedici), co si říkáme. Při pohovoru tam prošli dva lidi. Moc příjemný to nebylo.
Na pohovor přišel vedoucí podpory, jeho zástupkyně a marketingová manažerka, která "pomáhá s náborem".
Tak jsme si chvíli povídali, na peníze stále nepřišla řeč. Říkám, že teda dobře, tak to asi budeme řešit po tom, co mě půjde vyprovodit nebo já nevim.
Najednou přišla nabídka, která se neodmítá a to je, že peníze probereme po zkušebním dni. Pán mi vysvětlil, co je zkušební den. Klasicky, práce zadarmo a pak podepíšem smlouvu. Na 4 hodiny.
Z pohovoru jsem odešla se slovy, že si to musím rozmyslet a že si dáme vědět do středy.
Napsala jsem mu e-mail, že "práce na zkoušku", je nelegální a že jsem ho nechtěla shazovat před lidma, tak jenom, aby to věděl. Nabídku jsem byla připravena odmítnout tak jako tak, ale ještě jsem mu hodila udičku, že jestli si to nechce rozmyslet s těmi penězi a s tou prací na zkoušku.
Nechtěl. Prý dávají DPP.
To je pro člověka, co je na ÚP, docela na hovno, protože nebude mít podporu kvůli 4 hodinám, za který možná dostanete práci, ale určitě nebudete mít podporu od ÚP. :)

Doporučení:

Najměte si někoho, kdo ty pohovory bude dělat. Poslat tam evidetně nezkušeného člověka a marketingovou manažerku, co si tam dělá kampaně na noťasu, je dost smutný.

Jak pohovor proměnil můj pohled na firmu:

Dost blbě, platit lidi vzhledem k inflaci, takhle blbě, mít kancl někde uprostřed logistického centra a nemít možnost HO, je fakt směšný pro firmu, jako je tahle.
Jméno: Anonym
Pozice: customer care specialista
Forma pohovoru: osobně
Místo: Na pobočce
Dosažené vzdělání: středoškolské s maturitou
Počet let praxe: 4 - 5 let
Počet kol pohovoru: 1
Výsledek pohovoru: odmítl/a jsem
Celková zkušenost: 2/5
Přístup a profesionalita personalisty: 1/5
Připravenost personalisty: 2/5
Hodnocení prostředí pohovoru: 3/5
Atmosféra během pohovoru: 3/5
Pochopitelnost výsledku pohovoru (vím, co bude následovat atp.): 3/5
29. dubna 2025
0
0