1.kolo telefonický screening OK, všechno stručně a jasně. 2.kolo online pohovor se 2 budoucími kolegyňkami - také naprosto v pořádku, působějí sympaticky, pocitově jsme si sedly, všechny vysmáté. Říkají, že se do týdne ozvou. Tak čekám a za pár dní vidím, že pozice je znovu čerstvě zveřejněna na jobs.cz. Další den přijde e-mail, že "mi v tuto chvíli nemohou žádnou pozici nabídnout".
Co z toho čtu já jako kandidát: firma lže (pozici neobsadili, hledají dále), zpětnou vazbu poskytují netransparentní a nepravdivou (žádný konkrétní důvod zamítnutí jsem se nedozvěděla, přitom na pohovoru všichni vypadaly spokojeně).
Campiri s.r.o. 2/5
IČ: 09283447, DIČ: CZ09283447
Rozkošného 762/5, Smíchov, 15000 Praha 5
Společnost s ručením omezeným
Doporučení:
poskytovat transparentní a pravdivý feedback!
Jak pohovor proměnil můj pohled na firmu:
negativně, zbytečně ztracený čas.
Jméno:
Anonym
Pozice:
customer support, part-time
Forma pohovoru:
online
Místo:
online
Dosažené vzdělání:
vysokoškolské
Počet let praxe:
1 rok
Počet kol pohovoru:
2
Výsledek pohovoru:
nepřijat/a
Celková zkušenost: 2/5
Přístup a profesionalita personalisty: 2/5
Připravenost personalisty: 3/5
Hodnocení prostředí pohovoru: 4/5
Atmosféra během pohovoru: 4/5
Pochopitelnost výsledku pohovoru (vím, co bude následovat atp.): 1/5
12. června 2025
Statistika návštěvnosti profilu
Počet návštěv | Průměrná doba čtení | |
---|---|---|
Za poslední den | 2 | --- |
Za poslední týden | 29 | 25s |
Za poslední měsíc | 67 | 30s |
Za celou dobu | 67 | 30s |